Babakan Olcaysü Kimdir?(Ben)

Hilton bursuyla turizm işletme yönetmeni olarak avrupa’nın çeşitli merkez hilton hotellerinde kordinatör olarak görev yaptıktan sonra dünyaca ünlü çeşitli uluslar arası yardım kuruşlarında hizmet hakedişi fatura karşılığı 98ülkede görev yaptım 1974 yıllarında birleşik almanyanın ilk türk orjinini sicil ticaret mahkemesince tescilli müzik kaseti üretim firması fono müziği kurdum müzik kasedi üretim kapasitesi avrupa zirvesine çıktım. milyonlarca mark kazanarark köln vergi dairesinin onur listesine girdim 1989yılında rahmetli cumhur başkanı turgut özalın yazarkasa projesini viyana merkezi olarak 8 ünlü yazar kasa firmasyıla maliye bakanlığı’ın yönetcilerine kuardinayson yöneticiliği yaptım yine ülkemizin yeniden dikey yapılanma kentsel dönüşüm projeler demeti çalışmlarında eski istanbul büyükşehir belediye başkanı inşaat mühendisi bedrettin dalan,izmir belediye başkanı doktor burhan özfatura, ankara büyük şehir başkanı işletmeci mehmet altınsoy almanyada bana önerdikleri kamu ortaklığı teklifleriyle zamanın istanbul belediyesi mali danışmanı masum türkerin hazırladığı sözleşme modeli ile birleşk almanyanın studgart kentindeki ünlü wiedeplan grubuyla her kentte ayrı ayrı %48 yabancı sermaye hisseli %51 yerli sermaye %1 kamuya açık adıma yazılan hisselerle başbakanlık dpt müşteşarlığının onayladığı ayrı ayrı şirketlerde kamu ortakılğı hisslerine sahip oldum bu şirketler istanbul izmir ankara şehir planlamarı misyonlarını bitirdikten sonra sahibi oldgum hisseleri belediye meclisi onaylarıya karşılığı tarafıma ödenmek sistemiyle devrettim ancak istnabul büyükşehşr belediysendeki kiptaş a.ş’deki %1 lik hissemi bügünku başbakanımz o günkü istanbul büyük şehir belediye başkanı recep tayyip erdoğn talebi üzerine başkanı oldugu fiziksel engelliler vakfına 40.000$’ı bilafedn bağışlayarak teşekür mektubu sahiyim

1996 yılında istanbul gecekondu mesken müdürlüğün kooardinatörlüğünde başkn yardımcısı av. ali müfit gürtuna yönetimnde avrupa birliği teknoloji uyumu lojistik sivil toplum destek çalışmalarında haliç sütlüce kongre merkezi,feshane,piyerloti gibi prestij projelerine yönlerdirdim

7adet entegre konsept temapark projesi danışmanlığı(muğla-ankara-izmir-diyarbakır-eskişehir-antalya prolerin her biri 2milyar öneri bütçlei telif hakları sahibiyim. ankara kalecik’te 335hekrarlık türkiyenin en büyük organik bağcılık tesislerinde danışmanlık hizmeti verdim birleşik almanyada organik bağcılık konusunda üsütn hizmet başarı sahibiyim alman’ynaın berlin kentinde içki lojistik toptan dağıtımı yapan bir bireysel firma sahibi alman vatandaşı bir oğlum türkçe bilmeyen 2 erkek torunum vardır hayata yaşamak için geldiğimi biliyor şu anda resim sanatı ve belgesel senaryo yazılımları konsept projeler demeti yöneticiyim.

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

Yorum bırakın